martes, 15 de diciembre de 2009

Pollença-Ciutadella-Fornells

Fa molt de temps que tenia el blog una mica abandonat, a la fi he tingut una mica de temps per fer una entrada nova.
Dia 15 d'agost vaig partir en solitari de Pollença cap a Ciutadella. Eren les 8 del matí quan sortia del port i feia un dia fantàstic per navegar, la mar estava en calma i tot anava la mar de bé. Vaig posar el pilot automàtic a rumb directe al port de Ciutadella, feia molt poc vent i per tant anava a motor a una velocitat de 7 nusos. Durant la travessia vaig estar acompanyat per una "libedula". De sobte quan estava al mig del canal el motor es va escalfar. Vaig posar les veles i amb el poc vent que feia vaig anar avançant mentre esperava que el motor es refredés per poder-lo reparar. Al cap d'una hora ho vaig poder fer. Mirant i mirant vaig poder averiguar quin era el problema. El termostat del motor espatllat!!!! Mentres tant intentava arreglar el motor el mar estava calma xixa. Vaig decidir posar de nou el motor en marxa a baixes revolucions i d'aquesta manera vaig aconseguir despres de 8 hores arribar a port.
Allà m'hi esperava n'Aina per fer la travessia cap a Fornells. La mar estava una mica mogudeta, res de l'altre món, un embat una mica més fort del normal. A les 8 de la nit arribàvem a Fornells. Ens vam agafar a una boia de la consellaria i vàrem marxar a Mercadal a descansar. Durant els dies següents vàrem aprofitar per visitar les magnífiques cales del port de Fornells i els voltants. En aquesta época hi havia tot tipus de vaixells al port.
Al cap d'una setmana d'haver arribat a Ciutadella vàrem decidir tornar cap a Pollença, aprofitant que faria bon temps. Va ser una setmana de vacances viscudes a un ritme pausat i tranquil.

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola Pere Joan,
Encontré tu blog por casualidad. Bienvenido al club de los 4-5 Centuriones 32 en España. Que lo disfrutes mucho. Es un barco de primera!

Tom.
IRIS VII