domingo, 16 de noviembre de 2008

Botet

A mitjan estiu em van regalar un bot típic (3.5m d'eslora) per poder anar al veler, que el tenia en roda enmig de la badia. És un bot que no havia navegat mai, i això que té 25 anys. Tenia 4 cops per la quilla i vaig decidir arreglar-lo abans de tirar-lo a l'aigua perque no es fes malbé. Per tant mel vaig endur a la finca, i allà, davall un garrover va començar a tenir un nou aspecte. Primer de tot el vaig fregar amb paper de vidre, després amb massilla epoxi vaig anar tapant tots els cops i ratllades que tenia i per últim dues mans de pintura epoxi de color blanca, el van fer tornar més jove. I se'n va anar de cap dins l'aigua, ja que en aquell moment no tenia auxiliar per poder accedir al veler. La veritat és que va bastant bé i hi poden anar fins a 4 persones. En aquest moments no tenc motor foraborda i per tant em toca fer exercici i anar-hi a rem. No tot és dolent. De cara a l'any que ve li tocarà arreglar-li la banyera. Ja tenim feina.

No hay comentarios: